Tuesday 24 December 2013

Case for GDL Jr (28 Mars 2013) Persian

GEORGE D. LOEB جونیور صحبت می کند ...
این خلاصه در منافع ملی منتشر شده است. بدون عمل باید استنباط یا ضمنی . نظرات کاملا از نگارنده است .
توسط GDL جونیور @ 28 مریخ 2013
چرا دروغ ؟ چگونه دروغ تنها به دروغ ' منجر شود

شواهد بنیادی :محوطه همراه بنیادی را در مورد من می باشد. هیئت منصفه دادگاه هرگز این اظهارات شاهد را دیدم. این نتیجه ضعف وحشتناک وکیل من بود. من در حال حاضر بر این باورند که خواسته بود. ' مشاور منصوب " فراهم می کند سرنخ - اما من برای زمان دیگری را نجات دهد ... نکته این است اعضای هیأت منصفه هرگز این اظهارات را دیدم. اگر فقط آنها تا به حال از آن است که " به احتمال زیاد بیش از نه - در واقع، به احتمال بسیار زیاد - که من نمی خواهم که مجرم شناخته شده است.

تمام داستان : کل داستان مهم است. از فحوای هر یک از اظهارات شاهد باید توجه داشت . همچنین تنور سازگار از یک به بعد، به ترتیب . هر و همه به یک داستان قانونی دفاع از خود . نه حتی نشان می دهد یک عمل غیر قانونی .

'N' وکلا COPS : این مهم است که به خاطر این اظهارات قبل از Rutledge ، همدست منسفیلد ، در تماس گسترده با پلیس ، به خصوص گروهبان ساخته شده است. جیمز P. کلی و قبل از هری Shorstein انتخاب شدن [ نپتون ساحل FL ] دادستان . او گفته بود که او " را به جورج لوئب مورد شخصا " . او آن را به معنای، به معنای واقعی کلمه و ظاهرا .

شهادتنامه : از برگشت به اظهارات شاهد ، مهم است به یاد داشته باشید آنچه سازگار است - یک داستان از دفاع از خود قانونی اما در مقطع خود ، این نیز مهم است که توجه داشته باشید که چه چیزی است سازگار نیست - به خصوص مجموعه ای از داستان در مورد منشاء آجر داستان های ناسازگار به درک اینکه چگونه پلیس و دادستان قادر به متقاعد کردن Rutledge برای تغییر داستان خود را از یک سازگار با دفاع از خود به یکی از قتل نشان می دهد بودند ضروری است.

تناقضات : در این بیانیه دست نوشته های اولیه شامل دو ' مقدماتی ' مشکوک در مورد منشاء آجر . Rutledge گفت : " من مطمئن نیستم .. اما من معتقدم که او آجر دور از زمین داشتیم . "

او در ادامه گفت : " من آن را در ماشین ( منسفیلد ) خود را نمی بینم قبل از تیراندازی .
در این بیانیه رونویسی بعد ارائه شده به بررسی نیروی دریایی خدمات Rutledge گفت : " منسفیلد ... باز ماشین خود و برداشت آجر که تخمگذار شد در کنار ماشین. '

داستان به گزارش خبرنگار او Schoettler گفت بسیار متفاوت بود :
" منسفیلد ، برگزاری یک آجر شروع به از خودرو خود را دریافت کنید ، همقطار Rutledgeگفت:
( مقاله :فلوریدا بار اتحادیه 1991 مه 19 ) .

من البته می دانستم که آجر در ماشین منسفیلد بوده است ( و نه فقط دروغ گفتن وجود دارد ) . Rutledge البته می دانستم که به عنوان خوب، همه می دانستند . Rutledge از همان ابتدا با توجه به منشاء آجر دروغ گفته بود. دروغ های که مرتب سازی بر همان چیزی است که پلیس شواهد تماس بگیرید. این چیزی است که آنها را " آگاهی از جرم " واضح است که با دروغ Rutledge انکار بود دروغ گفتن در مورد شرکت تمایل خود را در حمله مسلحانه به همسر و I. من

قتل جنایت : در حال حاضر قانون در فلوریدا نامیده می شود زمانی که یک همدست در این کمیسیون از یک جنایت توسط پلیس و یا قربانی در نظر گرفته شده کشته سپس همدست باقی مانده را می توان از قتل برای مرگ شریک زندگی خود را محکوم به " قتل جنایت . ' . حتی اگر شریک باقی مانده است در واقع هیچ کس کشته شدند.

در چهار چوب در این مورد ، کسی که به وضوح استفان Rutledge در مورد قتل جنایت گفت : Rutledge می دانستم که پس از آن که اگر او داستان زندگی او را تغییر نمی جورج لوئب را آزاد و او ، Rutledge ، خواهد بود به اتهام قتل جنایت قرار داده است. قتل جنایت انجام زندگی به عنوان یک جمله امکان پذیر است. با آگاهی از احساس گناه در حال حاضر در رکورد ، یک انگیزه قوی برای شهادت دروغ وجود دارد. با استفاده از این تهدید خاصی از زندان Rutledge به دروغ گفته بود .

با ' چگونه ' بخش حل ، حال سؤال این است که استفان Rutledge نگه دارید در مورد قتل جنایت ؟ چه کسی استفان Rutledge گفت به دروغ ؟ او هرگز خواسته شده بود ، و او در حال حاضر گفت: نه . به همین ترتیب دادستان در این مورد هرگز خواسته شد - و اگر آنها می دانند که آنها میگویند نیست، یا. اما شواهد دروغ آشکار وجود دارد. نهفته است که برای جرم و جنایت به نام " رشوه شهادت دروغ " را پوشش میدهد. چه کسی Rutledge گفت به دروغ ؟

نقش JP KELLY : تمام حقایق ( و دروغ ) اشاره به یک مرد . گروهبان . جیمز P. کلی یک افسر گشت زنی بود. او نوشت: بلیط و تماس های معمول به کار گرفته ، اما زمانی که خواسته ، کلی شهر کوچک نپتون ساحل در نقش کارآگاه خدمت کرده است. او همه آنها به حال بود. این بزرگترین مورد زندگی حرفه ای او بود. او دریافت یک بدن و ذهن خود گفت: ' قربانی '، و خواهد بود که پایان آن ... با این تفاوت که انسان های دیگر را تبدیل به ' مظنون '، ' جنایی ' . هیچ مجموعه ای از حقایق که ذهن کلی تغییر دهید و اگر حقایق را متناسب نیست ، به خوبی حقایق را باید تغییر دهید.

البته در شبقتل ، کلی بیش از یک بدن یافت می شود. او یک بدن و آجر در بر داشت .
شاید بیش از یک بار در هر روز - در حالی که گشت زنی در شهر کوچک خود، کلی از طریق فروشگاه مواد غذایی پارکینگ چند بار رانده بودند . او در خارج از روز آن را به جایی که او خرید خود را انجام داد. او گفت که او هرگز آجر دیده بود وجود دارد قبل از او بود یکی از دیده نمی شود. و او گفت که او هرگز Rutledge مورد سوال بود بیشتر - هرگز او را مواجه با توجه به منشاء آجر .

اما کلی گفت که او شک و تردید بود. او گفت که او به خانه که توسط منسفیلد و Rutledge به اشتراک گذاشته شده بود رفته بود. اما کلی همچنین گفت که او صرفا توسط رانده شده بود، گفت که او هرگز متوقف شده بود، به اطراف نگاه یا به درخواست هر گونه سوال - در مورد قتل - مورد مهم ترین کار خود را.

VERSION GDL J'r را تایید کرد : جورج لوئب گفت وکیل دادگاه منصوب آجر از درون ماشین منسفیلد در آمده بود . در اصرار خاردار لوئب ، او ، وکیل ، وزیر امور خارجه و یک محقق خصوصی به صحنه رفت و به جابجایی دوره منسفیلد دنبال کرده بود ( retracing دوره به عنوان پلیس مسلما به حال ) . آنها به خانه منسفیلد با Rutledge به اشتراک گذاشته بود رفت و آنها را از اتومبیل های خود را ( به عنوان پلیس مسلما به حال ) است. آنها بالا و پایین راه می رفت. در ثانیه آنها در چشم ساده در بر داشت پالت کل از آجر ( فقط به عنوان پلیس مسلما به حال ) . از آن بالا همه خاموش آنها دریافتند که آجر تقریبا تمام متمایز انواع 6 سوراخ های منسفیلد در زمان قتل اختیار داشت بود.

KELLY ، A TOOL دیگران ؟ غیر نظامی به راحتی آنچه پلیس گفت که آنها هرگز یافت و در واقع هرگز برای نگاه کرد . بنابراین گروهبان . کلی یا بی کفایت ، دروغگو یا هر دو است . تا آنجا که کلی دخیل است ، در انجام آنچه انجام شد، این تصمیم خود را به را ندارد. سطح کسی در بسیار بالاتر تصمیم گرفته است که آن را از لحاظ سیاسی ترجیح داده بود برای محاکمه و محکوم بی گناه سفید - یک با یک ، پس زمینه نژادپرست دولت ساخته - به جای محاکمه و محکومیت یک مرد سیاه پوست به وضوح به جرم خدمت در نیروی دریایی ایالات متحده .

فقط یک مرد درگیر در حال اجرا بود برای دفتر عمومی است. دادستان تازه منصوب هری Shorstein که مطرح میشود، " شهر نیروی دریایی " با جمعیت سیاه و سفید قابل توجهی به او را در دفتر. زندگی جورج لوئب را می توان در روند قربانی . جیمز P. کلی صحنه را و به دنبال آن از طریق به عنوان Shorstein گرفت. این حتی بیشتر ظالمانه است که به نظر می رسد .

بیشتر در مورد کلی و Shorstein در نامه آینده ...

[ برای نسخه از صورت شاهد مراجعه کننده به ما ایمیل در: australiannationalaction@yahoo.com.au ]

No comments:

Post a Comment