Tuesday 24 December 2013

Who Was Harold Mansfield? (Persian)

GDL جونیور است خدمت به زندگی در زندان از مرگ هارولد J. منسفیلد . اما چه کسی HJM بود ؟ او توسط رسانه ها [فلوریدا بار اتحادیه 23 ژوئیه 1992 به عنوان " یک کنترل کننده ترافیک هوایی روی عرشه کشتی USS ساراتوگا " توصیف شد. اما او بود ؟ یکی به سوال : که حمله کسی که با آجر ؟

" مهر و موم هرگز به غریبه ها اعتراف آنچه آنها واقعا " ( p.48 ) یعنی آنها تربیت می شوند به دروغ : در شرح حال خود [ آمریکا تیرانداز از خفا NYC هارپر کالینز 2012]به تازگی مرحوم نیروی دریایی ایالات متحده SEAL تک تیرانداز کریس کایل های همسر خود را به عنوان شرح داده شده است . آنها همچنین کارشناسان در مبارزه با غیر مسلح را با هر شی خود را ارائه می باشد. مانند آجر.

آیا آنها به رفتار جنایتکارانه داده می شود؟ کایل اذعان می کند ( p.235 ) :
" ما یک استراحت طولانی از جنگ [ در عراق ] بود اما ما باز آموزی مشغول است و یادگیری مهارت های جدید بود. من به یک مدرسه اجرا توسط ماموران FBI و افسران CIA و NSA رفت. آنها به من آموخت که چگونه به انجام کارهای مانند قفل انتخاب و سرقت خودرو. این در نیواورلئان بود.
آموزش نحوه ترکیب و به مخفی، من یک ریش بزی بزرگ شد. قفل چیدن وحی بود. ما در انواع قفل کار می کرد و در پایان کلاس یک قفل است که می تواند من را در خلیج نگه دارید وجود ندارد. سرقت اتومبیل را کمی سخت تر بود اما من خیلی خوب در آن، بیش از حد.
ما به پوشیدن دوربین ها و دستگاه های استراق سمع بدون گرفتن گرفتار آموزش داده شدند. برای اثبات اینکه ما می تواند ما تا به حال برای دریافت دستگاه را به یک باشگاه نوار و بازگشت و شواهد ویدئویی که ما وجود دارد می خواهم بوده است.
من یک ماشین خارج از خیابان بوربن به عنوان بخشی از آخر به سرقت برده . من تا به حال آن را به عقب هنگامی که ما انجام شد. تا آنجا که من می دانم که مالک هیچ عاقل تر " بود.
چرا این مربوط است ؟ تمام حمله به GDL جونیور فقط به نظر می رسد بیش از حد عجیب و غریب. بیایید نگاهی به حقایق نگاه کنید، همانطور که توسط فلوریدا بار اتحادیه توصیف کرد.
" منسفیلد برای اولین بار ملاقات مشکل در مورد 18:00 بعد از او رفت و به خرید مرغ . همانطور که او رانندگی از خروج اجرا می شود که در کنار مرکز خرید پارکینگ یک ماشین رانندگی به مقدار زیادی نزدیک به برش ماشین منسفیلد است.
منسفیلد منفجر شاخ خود ، راننده های دیگر مورد حمایت کردن و آنها کلمات رد و بدل . منسفیلد دقیقه بعد با یک همقطار در جستجوی راننده دیگر بازگشت .
درباره 06:20 منسفیلد و همقطار خود را پارک شده در نزدیکی خودرو راننده دیگر و برای او صبر کردم. منسفیلد ، برگزاری یک آجر، شروع به از خودرو خود را دریافت کنیدهمقطار گفت . "
این برای تلفن های موبایل مانند یک حرفه ای ' ضربه ' . GDL جونیوربالا مشخصات سفید ملی بود. آیا آن را فراتر از باور به گمان برخی از دوستان کریس کایل ممکن است با بستن او را وظیفه شده است ؟ منسفیلد گفته شده است که " رفته به خرید مرغ و نزدیک به کوتاه شده بود که او خارج مرغ زیادی ماشین های مشترک . پس چرا هیچ اشاره ای بیشتر از مرغ وجود دارد؟

راستش، همقطار شهادت داد که منسفیلد رفت به خرید مرغ برای هر دو آنها . ناگهان، آن را فراموش کرده است . اگر او آن را خرید ، که در آن بود ؟ این سخت است برای حفظ این ادعا که قصد منسفیلد بود به خرید مرغ . در عوض ، روشن است او وجود دارد برای قرار GDL جونیور سپس با ' بازگشت به بالا برمیگردیم.

به جای مرغ از دست رفته ما از آجر را بشنود. چگونه بسیاری از مردم حمل آجر در ماشین خود را ؟ منسفیلد واقع ، بازگشت ... با همقطار " یعنی همدست و ' صبر ' دلالت بر قصد قبلی . دو برابر است. همقطار ، عضو آفریقایی آمریکایی که ما اکنون می دانیم که استفان Ruttledge بود برای کمک به کشته شدن GDL جونیور

این هیچ خار از حمله لحظه ای بود. این به مانند یک " خشم جاده " حادثه نگاه برنامه ریزی شده بود . تنها جزئیات دو توطئه گران حذف شده بود که GDL جونیور مجهز شد. آیا او تلاش در زندگی خود ، با توجه به مشخصات خود را بالا پیش بینی ؟

No comments:

Post a Comment