Thursday 9 January 2014

FDOC Mail Intercept Policy (Persian)

گروه فلوریدا از اصلاحات ره گیری تمام پست الکترونیکی به جورج D. لوئب جونیور [ # 292124 مارتین درست به موسسه 1،150 SW ​​Allapattah جاده Indiantown فلوریدا 34،956 USA ] .

آنها بازگشت همه آنها به نظر از " امنیت تهدید گروه باشد . چگونه می توانم آنها را تشخیصSTG ؟ در مورد استیو گادفری [ صندوق پستی 635 Strathpine PS 4500 استرالیا ] ، عضو ملی استرالیا ، FDOC می گویند :
" جیمز Satcum رهبر ANA عضو ANSP در سال 1970 بود. بنابراین، هر کس در اردوی ملی افغانستان تهدیدی برای امنیت FDOC است .
ANA در سال 1982 توسط جیم Saleam جیمز Satcum نمی تاسیس شد. Saleam را تکذیب کرد تا کنون به عنوان یک عضو ANSP . او ANA در سال 2003 ترک کرد. چه سابقه گذشته از عضو سابق رو برای انجام با پست الکترونیکی به GDL جونیور امروز ؟

این رده از ' STG ' در مورد تهدید واقعی. به عنوان مثال اگر کسی مواد به GDL جونیور است که به احتمال زیاد به تحریک خشونت و غیره ارسال می کند سپس آن را باید متوقف شود. اما برچسب زدن به یک گروه یا سازمان" STG ' فقط به خاطر شما با سیاست خود را قبول ندارند اشتباه است.

چیزی که ما به GDL جونیور ارسال کنم؟ تقویم تالار. تصاویر از گیاهان و جانوران محلی است. DUH ! تهدیدی برای امنیت FDOC ؟ شماره احتمال زیاد به تحریک شورش ؟ شماره شاید زندانیان آن را برای عکس از Skippy مبارزه با . ما شک ، هر چند. پس چه FDOC واقعا تا ؟

آنها GDL جونیور در یک موقعیت آسیب پذیر است و مانند هر قلدر thuggish یا ظالم آنها در قدرت خالص خود را به لذت بردن. نه چیزی بیشتر ، نه چیزی کمتر . آنها را انکار مواد به GDL جونیور ، و بدون شک دیگران بی شماری اسیر شده توسط آنها را در محتوا برگزار می شود، صرفا از روی هوس ، نیست.

اگر هر چیزی است به احتمال زیاد به تحریک خشونت در مرکز FDOC آن است که هر چیزی استیو گادفری ممکن است ارسال اما FDOC خود ، سرکوبگر، سنگین دست نیست. منطق تنها در پشت امتناع از ورود به یک تقویم وجود است ، خالص و ساده است.

در حالی که ما در آن هستیم، چرا فرماندارفلوریدا عنوان خود را تغییر دهید ؟ به دور از گروه " اصلاح " آنها گولاگ است ، نه بر خلاف سیستم شوروی سابق از یک دوره تاریک و بهترین فراموش شده است. سانتایانا گفت : " کسانی که تاریخچه خود را فراموش می نمایند ملزم به تکرار آن است . فلوریدا، و ایالات متحده آمریکا به طور کلی، به نظر می رسد به مقصد برای تبدیل شدن به اتحاد جماهیر شوروی جدید .

دیگر خیلی دیر شد برای تغییر آن مسیر نیست. بلند کردن دست ظالم از خاموش GDL جونیور و دیگران است. خودتان رایگان از ظلم و ستم . امریکا فقط ممکن است زنده بمانند.

No comments:

Post a Comment