Sunday 5 January 2014

Appeal from Brandon Winters (Persian)

درخواست کمک از POW براندون زمستان

دوستان از GDL جونیور ج / - صندوق پستی 635 Strathpine PS 4500 Ph. استرالیا دکتری 0448 187 582 ایمیل : وبلاگ australiannationalaction@yahoo.com.au: australiannationalaction2.blogspot.com.au /

سلب مسئولیت: از اطلاعات در جهت منافع عمومی منتشر شده است. بدون اقدامات باید به استنباط و یا ضمنی . نظرات بیان شده است نویسنده به طور کامل. تنها هدف در تولید این مواد این است که آن را در مالکیت عمومی که در آن می توان آن را منوط به نظر عادلانه .
Saturnsday 4 ادم 201

ما از GDL جونیور برای چند ماه شنیده می شود. ما فقط می توانیم نتیجه گیری پست الکترونیکی خود است که در راه
و همچنین در راه وارد مصمم متوقف شد، ما به تلاش های خود را گسترش داد و در حال حاضر مایل به کمک به دیگر آمریکایی ها به دنبال آزادی های قانونی از گولاگ خود را .

پاسخ جدید ترین پاسخ تماس با براندون زمستان که ANA پرسید: به اطلاع عموم مورد خود و شرایط زندگی اسفناک است . ما توافق کردیم . کسانی که مایل به نشان دادن حمایت به وی در ارسال :

کلمبیا درست به موسسه
براندون زمستان # 411079
P جعبه O 900
حمل WI 53901
U S

در زیر اولین نامه خود به ANA :
" عزیز NA اخبار من امیدوارم که شما در این دنیا بیمار خوب است. خوب من ، که من اعلام کرده ام " نلسون ماندلا در امریکا " است شکنجه و با استفاده از فن آوری در من به نام تغییرات مغز ارتباط افکار با یکدیگر مصنوعی تغییرات فیزیولوژیکی و پس از هشت سال از شکنجه و ضرب و شتم قلب من از طریق کنترل عملکرد مغز من تا به من قلبی مهلک ممکن است با توجه به مشکل .
من پیشنهاد می کنم این کلمات کلیدی در گوگل:
بهبود عملکرد بشر psychotronics . عصبی فن آوری ، دستگاه های الکترونیکی مولکولی ، مهندسی ژنتیک ، عصبی مهندسی؛ LRAD [ دوربرد دستگاه های صوتی ] . دستگاه های صوتی به جمجمه ، فن آوری انکار فعال ، فن آوری مدوزا .

سعی کنید این سایت :
www.FFCH&S.com
www.Nick Bostiahm.com ( ؟ )
ارتباط افکار با یکدیگر مصنوعی -

آنها دوست MY کشته شدند. آن را تنها یک ماده از زمان ...

این مردم به عهده دارند :
همه کارکنان در مرکز منابع ویسکانسین ( WRC )
ویسکانسین DOC ( زندان )
قرنیه Mayes ( اهل بیت )
گلن Hudley ( اهل بیت )
آیا ویتسون ( اهل بیت )
Jaun Bercher ( اهل بیت )
' Gesa Kalafi ( اهل بیت ) که قبلا استنلی لی فلتون
سروان علامت گذاری Swickatowski ( کاپیتان زندان )
PCT رایان Lowney ( WRC )
PCT جنیفر Bngeovani ( ؟ ) ( WRC )
FBI
دولت ایالات متحده

باراک اوباما به خود هماهنگی با همجنس گرایان ،سیاه جدید حزب پلنگ ، مرکز قانون فقر جنوبی ضد مسیح و سیاه پوستان نسل کشی برای کشتن همه ما سفید پوستان .
آنها قانون اساسی ما تحت قانون دفاع آبونه ملی نابود شده است. باراک اوباما برنامه ترور ( JSOC ) و فهرست آمار غیر نظامی است .

او طرفدار زندگی ، ضد سقط ' تروریست های داخلی می خواند .
اوباما ' افراط گرایان ' دوستداران طرفدار دوم متمم قانون اساسی را خواستار شد.
او در از بین بردن مسیحیت و اجرای " صحت سیاسی "، " فرهنگی مارکسیسم AKA .
سیاه پوستان مجاز به تجاوز به عنف من و مادرم اما من برای تماس آنها N______S کشته شدند.
من یک کتاب نوشتم داشته باشد. من نیاز به خلاص شدن از شر چون من ممکن است در اطراف بسیار طولانی است. آیا من می توانم آن را به شما را ؟ من امیدوارم که این به شما می دهد دیدی نسبت به آنچه رخ داده به من و که این افراد انجام دور با آن را دریافت نمی کند، بنابراین به من کمک خدا !

با احترام براندون زمستان
نوشته شده 2013 دسامبر 16

No comments:

Post a Comment